1692834.jpg

Tässä Joonatan  muutoksen jälkeen. Täytyy kyllä myöntää että Joonatan ei ole sieltä komeammasta päästä. No, saa nyt luvan kelvata.

1692847.jpg

Pian Cassandra valmisti illallista. Cassandran mielessä pyöri edelleen hänen isänsä. Olisi kovin mahdollista että hänen isänsä olisi jo haudassa, nimittäin Cassandran lähtöaamuna hänen isänsä oli kertonut olevansa vakavasti sairas. ehkäpä hänellä olisi ollut syöpä ja kuollut. Ajatukset masensivat häntä.

1692852.jpg

Myöhemmin illalla he makoilivat sängyn päällä. ''Oletko varma?'' Joonatan kysyi hieman epävarmalta näyttävältä Cassandralta ''Olen.'' niinpä pian he päätyivätkin peittojen alle.

1692863.jpg

Aamulla Cassandra haki postin laatikosta: ''laskuja,laskuja,laskuja ja laskuja.'' Cassandra hermostui ''millä me nämä maksetaan?''

1692881.jpg

hetken kuluttua Cassandra ja Joonatan keskustelivat:

C: ''tiedätkös, kun minä eilen kävin tuolla... apteekissa ja...''

J: '' jatka''

C: '' niin ostin sieltä sellaisen raskaustestin...''

J: ''niin...?''

C: '' totanoin, miten sen nyt sanois... Mä odotan vauvaa....''

J: ''ihanko tosi :D ? ''

C: ''joo... mä luulin että et tykkää lapsista...''

J: ''tietenkin tykkään! Saan oman pikkulapseni !!''

Muuten, itseasiassa minäkin olen innoissani siitä että Cassandra ja Joonas saavat vauvan, koska sitten syntyy toinen sukupolvi =) .

1692895.jpg

Pian Cassandran raskaus näkyi jo päällepäin. Joonatan oli innoissaan, niinkuin myös Cassandra. Mutta Cassandran mielestä  Joonatan ei ehkä olekkaan ''se oikea''.

1692912.jpg

''Ai mun selkä!'' Cassandra valitti. Hänestä ei ollut ollenkaan kivaa että selkä oli kipeä.No Cassandra, raskaudessa on huonot puolensakin.

1692935.jpg

Sitten seuraavana päivänä vatsasta olikin tullut jo näin iso. Toivottavasti ei tule kaksosia, nimittäin kun itse saan muuten pelissäni kaksoset, niin niitä on niin vaikea hoitaa.

1692937.jpg1692943.jpg1692945.jpg

Synnytys käynnistyi:

Cassandra: ''miksei mulle kerrottu että tää sattuu ihan h**osti????!!!!''

Joonatan: ''hengitä kulta.''

Cassandra: ''hengitä itse!!!''

Mutta kipu oli sen arvoista, kun hän pian huomasi sylissään.... pienen tyttölapsen: Maggie Abeo

.................................................................................................................................................